Дай Боже Вам любові і тепла, Добра в сім'ї і затишку в оселі, Щоб щастя світла музика текла В різдвяні свята, щедрі і веселі! Хай здійснює бажання рік Новий, Хай ваше підприємство процвітає, З чудовим святом, радості і мрій Ми щиро і сердечно Вас вітаєм!
Рейтинг: 0.0
Матеріал додав: Кількість переглядів: 166
Міжнародним літературно-мистецьким журналом «Склянка Часу*Zeitglas» оголошено VII-й міжнародний поетичний конкурс «Чатує в століттях Чернеча Гора». Це літературне змагання поетів має відбуватися відповідно темі «Моя ти любо!» і полягає у художньому осмисленні кохання.
Умови конкурсу:
мова написання – українська або російська;
обсяг твору – обмежується «повними» двадцятьма рядками (п‘ять класичних чотиривірши /четверостиший/). Твори, які перебільшують зазначений розмір, до конкурсного розгляду не беруться!
вік учасників – не обмежений;
кількість творів – один;
термін подання творів до 01 березня 2017 року.
Важливо! Аби надіслати свій твір, автору слід спершу придбати (будь-яку) книгу/книги, або журнал видавництва «Склянка Часу*Zeitglas». В такий спосіб учасник доводив справою свою щиру участь у конкурсі. Книги можна читати самому. Можна дарувати друзям. Можна підтримувати бібліотеки.
Мовознавча світлиця: Мудрі підказки: “Змішане навчання” ( англ. blended learning ) не є універсальним інструментом, який в один прекрасний момент переверне усе навчання з ні...
Як зазначає великий педагог, академік Шалві Амонашвілі, внутрішній вогонь,
закладений у дитині природою, з'являється перед нами у трьох основних
пристрастях:
-Перша пристрасть — це пристрасть, до
Розвитку. Дитина не може не розвиватися — духовно, морально, розумово, фізично.
-Друга пристрасть — це пристрасть до
Дорослішання. Діти прагнуть до дорослішання, хочуть бути старшими.
Підтвердження тому — зміст рольових ігор, у яких кожна дитина бере на себе “обов’язки
дорослої людини. Задоволення пристрасті до дорослішання відбувається в
спілкуванні, в першу чергу з дорослими.
-Третя пристрасть — це пристрасть до
Свободи. Дитина виявляє її з раннього дитинства. В різних формах і багатогранно.
Особливо сильно вона виявляє себе, коли дитина 2-3-річного віку намагається
вислизнути з-під оцінки дорослих, і прагне утвердити свою самостійність: “Я
сам!”.
Зрозуміло, що дітям не можна дозволити все. Вседозволеність може згубно
позначитись на їхній долі, але потрібно зрозуміти і те, що дітей неможна
виховувати у всезабороняючій атмосфері, не можна їх постійно тримати в “своїх
руках “, силувати і примушувати проти їхньої волі.
Правила виховання.1.Повірте у неповторність своєї дитини, у
те, що вона єдина унікальна, не схожа на жодну іншу, і не є вашою точною
копією. Приймайте її такою, якою вона є, підкреслюйте її сильні властивості. 2.Будьте уважними і чуйними до дитини,
уникайте образ і погроз. 3.Поєднуйте повагу до дитини з
вимогливістю, не соромтеся виявляти любов до дитини, дайте їй зрозуміти, що любитимете
за будь-яких обставин. 4.Намагайтеся, щоб ваша любов не
перетворилася на вседозволеність та бездоглядність. 5.Діти повторюють дії дорослих, насамперед
батьків. Станьте взірцем для них. 6.Заохочуйте особисту відповідальність і
самостійність. 7.Вимагайте обміркованої поведінки. 8.Чуйно ставтесь до запитів дитини. 9.Намагайтеся впливати на дитину
проханням. І якщо прохання не виконується, лише тоді вдавайтеся до інструкцій
наказів. 10. Дбайте про постійне дотримання дисципліни. 11. Покарання не повинне витісняти любов. Воно
повинно бути справедливим, враховуючи вчинок і мотив. 12. Частіше спілкуйтеся з дітьми, вислуховуйте їх.
Увага! 1.
Для уникання одноманітних форм,
коли пишуться поряд кілька іменників, слід чергувати форми з різними
закінченнями, спочатку вживати -ові,
-еві (-єві), а тоді - -у (-ю): Гордієнкові
Василю Іллічеві, Петрові Михайловичу Карпенкові, панові директору, добродієві
професору, товаришеві Голованю Іванові Олеговичу. 2. Щоб уникнути немилозвучного збігу та не спричиняти
спотвореного значення, закінчення -у
(-ю) вживають лише: а)у субстантивованих прикметниках-прізвищах із
суфіксами
суфіксами -ов, -ев,
-єв, -ів, -їв, -ин, -ін, -їн: Іванову,
Арсеньєву, Андрухіву, Грйшину, Ільїну
Арсеньєву, Андрухіву, Грйшину, Ільїну та
под.; б)у географічних назвах (із тими ж самими суфікса-
ми):
ми): Азову, Києву, Колгуєву,
Львову, Харкову та под.; в)у загальних назвах, якщо закінчення не збігаються
з
з Р. відмінком: острову,
гаражу, гопаку, телевізору та
под.
Камертон філолога: ЗНО-нівські новинки: На сьогодні нам пропонують чимало навчально-методичної літератури для підготовки до ЗНО. Вдячна любій колезі Наталі Уманців з Івано-Франк...