Тема уроків: Написання прислівників разом і через дефіс. Правопис прислівникових сполук
Мета уроку:
- ознайомити семикласників із основними правилами написанння прислівникових сполучень, прислівників разом, окремо та через дефіс; сприяти зміцненню орфографічних навичок правопису прислівників;
- знаходити вивчені орфограмами та пояснювати їх за допомогою правил;
- розвивати вміння знаходити прилівники у тексті;
- збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне і писемне мовлення, творчі вміння зіставляти, порівнювати й конструювати мовні явища;
- за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти вихованню любові до рідного слова.
Внутрішньопредметні зв’язки:
Лексикологія і фразеологія: засвоєння нових слів, фразеологічні синоніми до прислівників.
Культура мовлення і стилістика: правильне наголошування складних прислівників, використання прислівникових сполучень як засобу підсилення виразності мовлення.
Текст (риторичний аспект): використання прислівників у текстах художнього стилю.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання:таблиця “Правопис прислівників разом, окремо і через дефіс”, шаблони “Метелик-прислівник”, “Хмаринка-кольоринка”, схема “Правопис прислівникових сполук”, підручник.
В нашому житті обов'язково повинні бути речі, які нас самонаповнюють, заняття, від яких ми черпаємо силу та отримуємо заряд енергії. Так би мовити терапія, що надає нам внутрішнього спокою та впевненості у собі.
Олена Кравчук
Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів.
- “Мозковий штурм”
1 група. Виписати прислівники із хмаринки-прислівника.
2 група. З поданих слів скласти розповідь про прислівник.
ДАЛІ ТУТ
Немає коментарів:
Дописати коментар