Українська мова
8 клас
У 2016/2017 навчальному році вивчення української мови
здійснюватиметься за такими програмами:
у 5-8 класах за навчальною програмою для 5-9 класів загальноосвітніх
навчальних закладів: Українська мова. 5-9 класи. Програма для
загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. -
К.:Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом
Міністерства від 29.05.2015 № 585).
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Перевірка мовної теми
|
2
|
2
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
твір
|
1
|
1
|
Правопис:
диктант
|
1
|
1
|
аудіювання
|
-
|
1
|
читання мовчки
|
1
|
-
|
І семестр
№
уроку
|
Зміст програмового матеріалу
|
К-сть
годин
|
Дата
|
При-
мітка
| |
Вступ
| |||||
1.
|
Вступ. Мова – найважливіший засіб спілкування, пізнання і впливу.
|
1
| |||
Повторення та узагальнення вивченого.
| |||||
2.
|
Лексика. Фразеологія.
|
1
| |||
3.
|
РМ №1. Повторення відомостей про мовлення, текст, стилі й типи мовлення, засоби міжфразного зв’язку в тексті. Усний стислий переказ тексту публіцистичного стилю (зокрема на основі прослуханих телепередач). Підготовка до усного контрольного переказу.
|
1
| |||
4.
|
РМ №2. Оповідання як жанр мовлення, особливості його будови. Читання (мовчки і вголос) і слухання-розуміння оповідань.
|
1
| |||
5.
|
Морфологія й орфографія. Основні правила правопису
|
1
| |||
6.
|
РМ №3. Особливості побудови опису місцевості. Письмовий стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.
|
1
| |||
Синтаксис. Пунктуація.
Словосполучення і речення
| |||||
7.
|
Словосполучення.
|
1
| |||
8.
|
Будова і види словосполучень за способами вираження головного слова.
|
1
| |||
9.
|
РМ №4. Контрольний стислий переказ розповідного тексту з елементами опису місцевості в художньому стилі.
|
1
| |||
10.
|
Робота над помилками, допущеними в контрольному переказі. Види зв’язку в словосполученні.
|
1
| |||
11.
|
Речення прості й складні (повторення). Речення двоскладні й односкладні.
|
1
| |||
12.
|
Тренувальні вправи.
|
1
| |||
13.
|
РМ №5. Читання текстів різних стилів, типів, жанрів мовлення (оповідання, стаття, повість, п’єса, нарис, замітка, вірш, байка), різноманітних жанрів фольклору. Сприймання в прочитаному тексті різноманітної аргументації під час обговорення певної проблеми; також прямо вираженої спонукальної інформації. Вивчальне читання (практично). Робота з книжкою: передмова в книжці. Контрольне читання мовчки.
|
1
| |||
14.
|
Контрольна робота №1. Словосполучення й речення.
|
1
| |||
15.
|
Робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. РМ №6. Повторення відомостей про ситуацію спілкування. Діалог, складений на основі телепередач, дібраних запитань за текстом, як обмін думками, повідомлення, відповідно до створеної в класі ситуації, пов’язаної із життєвим досвідом учнів, дискусійного характеру, розігрування його в різних стилях. Підготовка до контрольної здачі діалогів.
|
1
| |||
Просте речення
Двоскладне речення
| |||||
16.
|
Просте речення. Двоскладне речення. Головні і другорядні члени речення.
|
1
| |||
17.
|
Підмет і присудок. Способи вираження підмета.
|
1
| |||
18.
|
Простий і складений присудок (іменний і дієслівний). Способи вираження присудка.
|
1
| |||
19.
|
Узгодження головних членів речення. Тире між підметом і присудком.
|
1
| |||
20.
|
Речення поширені і непоширені (повторення). Порядок слів у реченні. Логічний наголос.
|
1
| |||
21.
|
Означення, додаток і обставина як другорядні члени речення (повторення).
|
1
| |||
22.
|
РМ №7. Усний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
|
1
| |||
23.
|
РМ №8. Контрольний твір-опис місцевості (вулиці, села, міста) на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
|
1
| |||
24.
|
Робота над помилками, допущеними у контрольному творі.. Прикладка як різновид означення. Написання непоширених прикладок через дефіс; прикладки, що беруться в лапки
|
1
| |||
25.
|
Види обставин (за значенням), способи їх вираження.
|
1
| |||
26.
|
Порівняльний зворот. Виділення порівняльних зворотів комами.
|
1
| |||
Односкладні речення. Неповні речення
| |||||
27.
|
Односкладні речення з головним членом у формі присудка і підмета. Означено-особові, узагальнено-особові і неозначено-особові речення.
|
1
| |||
28.
|
Безособові речення. Називні речення. Односкладні речення як частини складного речення.
|
1
| |||
29.
|
Повні і неповні речення. Тире в неповних реченнях. Незакінчені речення, їх стилістичні функції.
|
1
| |||
30.
|
Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи. Підготовка до контрольної роботи.
|
1
| |||
31.
|
Контрольна робота №2. Просте речення. Двоскладне речення. Односкладні, повні і неповні речення.
|
1
| |||
32.
|
Аналіз контрольних робіт. Повторення вивченого у І семестрі.
|
1
|
Українська мова
8 клас
ІІ семестр
№
уроку
|
Зміст програмового матеріалу
|
К-сть
годин
|
Дата
|
При-
мітка
|
Просте ускладнене речення. Речення з однорідними членами
| ||||
33.
|
Однорідні члени речення (із сполучниковим, безсполучниковим і змішаним зв’язком). Поширені і непоширені ОЧР, смислові відношення між ними 9єднальні, протиставні, розділові). Кома між однорідними членами.
|
1
| ||
34.
|
Речення з кількома рядами однорідних членів.
|
1
| ||
35.
|
Однорідні і неоднорідні означення.
|
1
| ||
36.
|
Тренувальні вправи.
|
1
| ||
37.
|
Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами (повторення й поглиблення).
|
1
| ||
38.
|
Двокрапка й тире при узагальнювальних словах у реченнях з однорідними членами.
|
1
| ||
39.
|
РМ №9. Особливості побудови опису пам’яток історії і культури. Усний вибірковий переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії і культури в художньому стилі.
|
1
| ||
40.
|
РМ №10. Контрольний докладний переказ розповідного тексту з елементами опису пам’яток історії та культури в публіцистичному стилі.
|
1
| ||
41.
|
Робота над помилками, допущеними в контрольному переказі. РМ №11. Різновиди аудіювання: ознайомлювальне, вивчальне, критичне. Слухання-розуміння текстів, що належать до різних стилів та типів мовлення (зокрема опис пам’яток історії і культури). Контрольне аудіювання.
|
1
| ||
Речення зі звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями)
| ||||
42.
|
Звертання непоширені і поширені. Риторичне звертання. Розділові знаки при звертаннях.
|
1
| ||
43.
|
Вставні слова (словосполучення і речення). Групи вставних слів і словосполучень за значенням. Розділові знаки при вставних словах.
|
1
| ||
44.
|
Тренувальні вправи.
|
1
| ||
45.
|
Використання звертань і вставних слів для передачі ставлення до адресата. Інтонація речень зі звертаннями і вставними конструкціями. Синонімічність вставних слів і речень у тексті.
|
1
| ||
46.
|
Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи.
|
1
| ||
47.
|
Контрольна робота №3. Речення з однорідними членами, звертаннями, вставними словами (словосполученнями, реченнями).
|
1
| ||
48.
|
РМ №12. Усний твір-опис пам’яток історії і культури за картиною в публіцистичному стилі. Підготовка до усного контрольного твору.
|
1
| ||
Речення з відокремленими членами
| ||||
49.
|
Поняття про відокремлення.
|
1
| ||
50.
|
Відокремлені другорядні члени речення (також уточнювальні). Розділові знаки при відокремлених членах речення.
|
1
| ||
51.
|
РМ №13. Контрольний твір-опис пам’яток історії та культури на основі особистих спостережень і вражень у художньому стилі.
|
1
| ||
52.
|
Аналіз контрольного твору. Відокремлені означення.
|
1
| ||
53.
|
Правильна побудова речень з дієприкметниковими зворотами.
|
1
| ||
54.
|
Відокремлені прикладки.
|
1
| ||
55.
|
Відокремлені обставини.
|
1
| ||
56.
|
Правильна побудова речень з дієприслівниковими зворотами.
|
1
| ||
57.
|
РМ № 14. Конспект, тематичні виписки, особливості їх будови. Конспект прочитаного науково-навчального тексту; тематичні виписки.
|
1
| ||
58.
|
Відокремлені додатки.
|
1
| ||
59.
|
Відокремлені уточнюючі члени речення.
|
1
| ||
60.
|
РМ №15. Інтерв’ю, особливості його будови. Інтерв’ю в публіцистичному стилі. Ділові папери. Протокол.
|
1
| ||
61.
|
Повторення вивченого протягом року. Підготовка до підсумкового контрольного диктанту.
|
1
| ||
62.
|
Контрольна робота (диктант). Тренувальні вправи.
|
1
| ||
63.
|
Повторення теми. Підготовка до контрольної роботи.
|
1
| ||
64.
|
Контрольна робота №4 (тестові завдання). Речення з відокремленими членами.
|
1
| ||
65.
|
Аналіз контрольних робіт. Узагальнення теми.
|
1
| ||
Повторення в кінці року відомостей про словосполучення й просте речення
| ||||
66.
|
Повторення основних відомостей про словосполучення й просте речення.
|
1
| ||
67.
|
Повторення основних відомостей про просте речення.
|
1
| ||
68.
|
РМ №16. Повідомлення на тему про мову, що потребує зіставлення й узагальнення матеріалу в науковому стилі.
|
1
| ||
69.
|
Узагальнення вивченого у 8 класі.
|
1
| ||
70.
|
Узагальнення вивченого у 8 класі.
|
1
|
Немає коментарів:
Дописати коментар