Рівні навчальних досягнень
|
Бали
|
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
|
I. Початковий
|
1
|
Учень (учениця) розрізняє об'єкти вивчення
|
2
|
Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення
| |
3
|
Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання
| |
4
|
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію
| |
II. Середній
|
5
|
Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило
|
6
|
Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком
| |
7
|
Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії
| |
III. Достатній
|
8
|
Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності
|
9
|
Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією
| |
10
|
Учень (учениця) має повні, глибокі знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення
| |
IV. Високий
|
11
|
Учень (учениця) має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми
|
12
|
Учень (учениця) має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення
|
Вам буде цікаво переглянути ще такі матеріали
14 вер. 2015 ... ТАРАС ШЕВЧЕНКО. (1814-1861). Рання творчість (1938-1943). Послання «До Основ'яненка» (1839). Ключові слова: · лірика;. · послання;.
natalianemirovska.blogspot.com
|
Немає коментарів:
Дописати коментар