І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

26 серп. 2016 р.

Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів



Рівні навчальних досягнень
Бали
Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів
I. Початковий
1
Учень (учениця) розрізняє об'єкти вивчення
2
Учень (учениця) відтворює незначну частину навчального матеріалу, має нечіткі уявлення про об'єкт вивчення
3
Учень (учениця) відтворює частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконує елементарні завдання
4
Учень (учениця) з допомогою вчителя відтворює основний навчальний матеріал, може повторити за зразком певну операцію, дію
II. Середній
5
Учень (учениця) відтворює основний навчальний матеріал, здатний з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило
6
Учень (учениця) виявляє знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповідь його(її) правильна, але недостатньо осмислена. Вміє застосовувати знання при виконанні завдань за зразком
7
Учень (учениця) правильно відтворює навчальний матеріал, знає основоположні теорії і факти, вміє наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролює власні навчальні дії
III. Достатній
8
Знання учня (учениці) є достатніми, він (вона) застосовує вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагається аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв'язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролює власну діяльність. Відповідь його (її) логічна, хоч і має неточності
9
Учень (учениця) добре володіє вивченим матеріалом, застосовує знання в стандартних ситуаціях, уміє аналізувати й систематизувати інформацію, використовує загальновідомі докази із самостійною і правильною аргументацією
10
Учень (учениця) має повні, глибокі знання, здатний (а) використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення
IV. Високий
11
Учень (учениця) має гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, аргументовано використовує їх у різних ситуаціях, уміє знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв'язувати проблеми
12
Учень (учениця) має системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовує їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміє самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення


          Вам буде  цікаво переглянути ще такі матеріали

... Цитата дня · ЗНО 2017 · Скриня знань · Відео та аудіо до ЗНО · УКРАЇНСЬКЕ ДІЛОВЕ МОВЛЕННЯ · Словопис · Мудрі підказки · Нормативнідокументи.
natalianemirovska.blogspot.com
26 чер. 2016 ... Творча група "ІТ-компетентні. .... Відеоурок "Мовознавча квест-гра з теми " Прислівник" · За кулісами творчої лабораторії · Іван Багряний ...
natalianemirovska.blogspot.com
30 лип. 2015 ... Творча група "ІТ-компетентні.. Работа в Excel : Школа успе.. sway Лепетун допоможе вам вивчити.. Super Quiz Add-on - Mr Truss.
natalianemirovska.blogspot.com
14 вер. 2015 ... ТАРАС ШЕВЧЕНКО. (1814-1861). Рання творчість (1938-1943). Послання «До Основ'яненка» (1839). Ключові слова: · лірика;. · послання;.
natalianemirovska.blogspot.com
25 вер. 2015 ... Творча група "ІТ-компетентні.. Работа в Excel : Школа успе.. sway Лепетун допоможе вам вивчити.. Super Quiz Add-on - Mr Truss.
natalianemirovska.blogspot.com

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)