Тихенько похапцем легкий серпневий вечір
Схопив її за ніжні розхристані навстіж плечі,
Поніс у спогади якимись манівцями.
І від спокуси щастя вона була без тями…
Так вітровій-джиґун кружляв в солодкім вальсі:
І від палкого поцілунку спустилися бувальці..
Легенько, зовсім по-дитячому всміхнулась
Надія й віра в майбуття вернулась…
Назустріч щастю руки простягнула-
І у полон Любові серпнево промайнула…
Наталія Немировська
31 серп. 2016 р.
За два кроки до осені)
На порозі осені починаєш усвідомлювати, що пора відпустки за плечима, що багато чого не встигла. Не встигла відпочити, побувати на морі, поніжитись під сонечком, виспатись, насолодитись саме літніми ранками та вечорами... Однак не можна недооцінювати примножений досвід, приємні зустрічі із рідними, роботу до сьомого поту на городі ( бо ж зима обов*язково спитає), ігри із внуком (незабутні та життєдайні) та розмови по душах із дітьми. Дякую тобі, Боже, за це літо) І до праці!
Усіх гостей та читачів блогу щиросердно вітаю із Днем знань!
***
Надіслав жагучий серпень лист до осені:
Малював прекрасні ночі як на провесні, Не стомився обіцяти миті любощів, Викрутаси різнобарвні з виру хитрощів. Хоч благав.. молив.. просив про гостину, Споглядаючи так томно на дівчину. Та хіба ж зустрітись можуть зорі з сонцем… День не годен перестрітись з блідолицим… Ех, не тямив він себе від кохання, Розуміючи, що бачаться вже востаннє… Вихром серпень на світанні увірвався, мить обіймів – й голос вічності обізвався… А кохав безнадійно… Наталія Немировська
Малював прекрасні ночі як на провесні, Не стомився обіцяти миті любощів, Викрутаси різнобарвні з виру хитрощів. Хоч благав.. молив.. просив про гостину, Споглядаючи так томно на дівчину. Та хіба ж зустрітись можуть зорі з сонцем… День не годен перестрітись з блідолицим… Ех, не тямив він себе від кохання, Розуміючи, що бачаться вже востаннє… Вихром серпень на світанні увірвався, мить обіймів – й голос вічності обізвався… А кохав безнадійно… Наталія Немировська
29 серп. 2016 р.
2016-2017 н.р.
Важливість вивчення навчального предмета «Українська мова» з кожним роком лише зростає.
У 2016/2017 навчальному році вивчення української мови здійснюватиметься за такими програмами:
у 5-8 класах за навчальною програмою для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів: Українська мова. 5-9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. - К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585).
У 9 класах загальноосвітніх навчальних закладів - за програмою: Українська мова. 5-12 класи. - К.: Ірпінь: Перун, 2005 (зі змінами, затвердженими наказом Міністерства від 29.05.2015 № 585).
Програми розміщені на офіційному сайті МОНУ: http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869088/
У 10-11 класах - за програмами, затвердженими наказом Міністерства від 28.10.2010 № 1021. Офіційний веб-cайт Міністерства освіти і науки України за таким покликанням:
http://old.mon.gov.ua/ua/activity/education/56/692/educational_programs/1349869542/.
Звертаємо увагу на зміни, внесені до програми для 5-9 класів.
Фронтальні види контрольних робіт
Форми контролю
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
| |||||
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
|
І
|
ІІ
| |
Перевірка мовної теми*
|
4
|
4
|
4
|
4
|
3
|
3
|
2
|
2
|
2
|
2
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
твір
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Правопис:
диктант**
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
1
|
Аудіювання*
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
Читання мовчки*
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
1
|
–
|
Сервіси, які необхідно знати кожному редакторові
Щоб бути хорошим редактором-журналістом-коректором-копірайтером-перекладачем потрібно не тільки мати в себе вдома 11-томний словник української мови й не боятися у нього заглядати, а й знати про безкоштовні сервіси для покращення тексту. Читомо підготувало добірку корисних он-лайн сервісів для текстів українською, які можуть зробити ваш текст бездоганним за лічені хвилини. |
28 серп. 2016 р.
Кава- напій цілющий, життєдайний..Інколи й божественний)
ВОНИ ЛЮБИЛИ ПИТИ КАВУ НА СВІТАННІ...
Вона любила пити каву
зі смаком кориці ,
згорнутись у клубочок
на його руках.
І з прижмурком
дивитись у зіниці,
в яких вогонь ще
поки не зачах...
А він любив
її руде волосся,
що хвилями
спадало по плечах.
Та після того -
просто безголосся
злиття цілунків -
на їхніх вустах...
Вони любили каву
на світанні,
а вечороми -
мрії про дітей ..
такі приємні миті
довгожданні
яскравих неземних
миттєвостей...
Наталія Немировська
згорнутись у клубочок
на його руках.
І з прижмурком
дивитись у зіниці,
в яких вогонь ще
поки не зачах...
А він любив
її руде волосся,
що хвилями
спадало по плечах.
Та після того -
просто безголосся
злиття цілунків -
на їхніх вустах...
Вони любили каву
на світанні,
а вечороми -
мрії про дітей ..
такі приємні миті
довгожданні
яскравих неземних
миттєвостей...
Наталія Немировська
Раджу переглянути
вони повернуться до вас... колись... Вустами злими, може, спраглими не проганяй, не обізлись. Безплідними зимовими ночами він ще згадає поцілунок ...
natalianemirovska.blogspot.com
|
30 лип. 2015 ... ... Онлайн словники · Словник ідіом · Мої поезії - то просто невеличкий острів. ... ВЧИТЕЛЬ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ.
natalianemirovska.blogspot.com
|
Дуже трохи, коли на мене навіє щось невідоме і прекрасне. При бажанні можете оцінити мою писанину на сторінці "Мої поезії- то невеличкий острів".
natalianemirovska.blogspot.com
|
Українська мова
8 клас
У 2016/2017 навчальному році вивчення української мови
здійснюватиметься за такими програмами:
у 5-8 класах за навчальною програмою для 5-9 класів загальноосвітніх
навчальних закладів: Українська мова. 5-9 класи. Програма для
загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. -
К.:Видавничий дім «Освіта», 2013 (зі змінами, затвердженими наказом
Міністерства від 29.05.2015 № 585).
Форми контролю
|
І семестр
|
ІІ семестр
|
Перевірка мовної теми
|
2
|
2
|
Письмо:
переказ
|
1
|
1
|
твір
|
1
|
1
|
Правопис:
диктант
|
1
|
1
|
аудіювання
|
-
|
1
|
читання мовчки
|
1
|
-
|
І семестр
27 серп. 2016 р.
Критерії оцінювання. Читання мовчки
Читання мовчки
Оцінюється здатність учнів:
– читати незнайомий текст із належною швидкістю;
– розуміти й запам’ятовувати після одного прочитання фактичний зміст;
– визначати причиннонаслідкові зв’язки між частинами тексту;
– відрізняти тему й ідею (основну думку) висловлювання;
– спостерігати й виявляти ті засоби, за допомогою яких автор досягає мети;
– знаходити в тексті незнайомі слова;
– демонструвати різні види читання.
Підписатися на:
Дописи (Atom)