І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

24 черв. 2016 р.

Урок з української мови 7 клас. Тема:'Написання прислівників разом, окремо і через дефіс' | Методичний портал

Урок з української мови 7 клас. Тема:'Написання прислівників разом, окремо і через дефіс' | Методичний портал
Тема уроків: Написання прислівників разом і через дефіс. Правопис прислівникових сполук
Мета уроку:
  • ознайомити семикласників із основними правилами написанння прислівникових сполучень, прислівників  разом, окремо та через дефіс; сприяти зміцненню орфографічних навичок правопису прислівників;
  • знаходити вивчені орфограмами та пояснювати їх за допомогою правил;
  • розвивати вміння знаходити прилівники у тексті;
  • збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне і писемне мовлення, творчі вміння зіставляти, порівнювати й конструювати мовні явища;
  • за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти вихованню любові до рідного слова.
Внутрішньопредметні зв’язки:
Лексикологія і фразеологія: засвоєння нових слів, фразеологічні синоніми до прислівників.
Культура мовлення і стилістика: правильне наголошування складних прислівників, використання прислівникових сполучень як засобу підсилення виразності мовлення.
Текст (риторичний аспект): використання прислівників у текстах художнього стилю.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання:таблиця “Правопис прислівників разом, окремо і через дефіс”,  шаблони “Метелик-прислівник”, “Хмаринка-кольоринка”, схема  “Правопис прислівникових сполук”, підручник.


В нашому житті обов'язково повинні бути речі, які нас самонаповнюють, заняття, від яких ми черпаємо силу та отримуємо заряд енергії. Так би мовити  терапія, що надає нам внутрішнього спокою та впевненості у собі.
            Олена Кравчук


                                                                 Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів.
  • “Мозковий штурм”
1 група.    Виписати прислівники із хмаринки-прислівника.
2 група.   З поданих слів скласти розповідь про прислівник.
ДАЛІ ТУТ

Урок з української мови 7 клас. Тема:'Написання прислівників разом, окремо і через дефіс' | Методичний портал

Урок з української мови 7 клас. Тема:'Написання прислівників разом, окремо і через дефіс' | Методичний портал
Тема уроків: Написання прислівників разом і через дефіс. Правопис прислівникових сполук
Мета уроку:
  • ознайомити семикласників із основними правилами написанння прислівникових сполучень, прислівників  разом, окремо та через дефіс; сприяти зміцненню орфографічних навичок правопису прислівників;
  • знаходити вивчені орфограмами та пояснювати їх за допомогою правил;
  • розвивати вміння знаходити прилівники у тексті;
  • збагачувати словниковий запас учнів; розвивати усне і писемне мовлення, творчі вміння зіставляти, порівнювати й конструювати мовні явища;
  • за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу сприяти вихованню любові до рідного слова.
Внутрішньопредметні зв’язки:
Лексикологія і фразеологія: засвоєння нових слів, фразеологічні синоніми до прислівників.
Культура мовлення і стилістика: правильне наголошування складних прислівників, використання прислівникових сполучень як засобу підсилення виразності мовлення.
Текст (риторичний аспект): використання прислівників у текстах художнього стилю.
Тип уроку: комбінований урок.
Обладнання:таблиця “Правопис прислівників разом, окремо і через дефіс”,  шаблони “Метелик-прислівник”, “Хмаринка-кольоринка”, схема  “Правопис прислівникових сполук”, підручник.


В нашому житті обов'язково повинні бути речі, які нас самонаповнюють, заняття, від яких ми черпаємо силу та отримуємо заряд енергії. Так би мовити  терапія, що надає нам внутрішнього спокою та впевненості у собі.
            Олена Кравчук


                                                                 Хід уроку
І. Організаційний момент.
ІІ. Актуалізація та корекція опорних знань учнів.
  • “Мозковий штурм”
1 група.    Виписати прислівники із хмаринки-прислівника.
2 група.   З поданих слів скласти розповідь про прислівник.
ДАЛІ ТУТ

Прислівник 7 клас Автор: Н.Немировська - Crossword Labs

Прислівник 7 клас Автор: Н.Немировська - Crossword Labs

23 черв. 2016 р.

12 ОЗНАК ТОГО, ЩО ВИ ВЧИТЕЛЬ:


1. Ви несете з дому все, що може вам стати в нагоді на робочому місці.2. Ви приносите в будинок масу непотрібного з точки зору нормальних людей, ваших рідних і близьких, які з побоюванням спостерігають за тим, як невідворотно зростає гора макулатури у вашій квартирі.3. Ваша сім'я принесена в жертву освіти, вона теж працює з вами, хоча і не числиться в штаті. 4. Кожна неформальна зустріч з колегами неминуче переростає в міні-педраду, незважаючи на те, що ви весь час домовляєтесь про школу не говорити.5. Чужих грошей у вашій сумочці завжди більше, ніж своїх.6. Ви схоплюєтеся серед ночі, щоб записати чергову геніальну ідею до завтрашнього уроку.7. Ваш будинок вже задихається від вазочок і інших непотрібних дрібничок, викинути які вам не дозволяє совість - подарунки же.8. З вами вітається половина району і ця ж половина оцінює - як ви, де ви і з ким ви?9. Ви вмієте фарбувати, клеїти, забивати цвяхи, лагодити меблі, працювати до ранку, умовляти, прощати, ходити на роботу хворим і входити в чиєсь положення.10. Ви не вмієте: толково відпочивати, говорити «ні» адміністрації, проходити повз книжкових прилавків.11. У вашому житті в п'ять разів більше приводів для святкування, ніж у інших, - початок навчального року, початок чверті, кінець чверті - і в п'ять разів більше приводів для головного болю - початок навчального року, початок чверті, кінець чверті.12. Купуючи сумочку, ви перш за все дивитися не на її дизайн, а на її місткість, щоб туди вміщалося якомога більше зошитів!

https://ok.ru/divoslovo/topic/65433529882083

Apple презентує просто книгу Experience the power of a book (Українською)

Результат пошуку зображень за запитом "книга"

21 черв. 2016 р.

Урок-гобелен. ТЕМА УРОКУ. СТУПЕНІ ПОРІВНЯННЯ ЯКІСНИХ ПРИСЛІВНИКІВ

ТЕМА УРОКУ. СТУПЕНІ ПОРІВНЯННЯ ЯКІСНИХ ПРИСЛІВНИКІВ МЕТА:ознайомити школярів зі ступенями порівняння якісних прислівників, поглибити знання учнів про прислівник;
формувати вміння утворювати і правильно вживати ступені порівняння прислівників, відрізняти їх від омонімічних прикметників; розвивати пам'ять і увагу, збагачувати словниковий запас учнів;
за допомогою мовленнєво-комунікативного дидактичного матеріалу виховувати в семикласників любов та повагу до рідного слова, до народного мистецтва.
ТИП УРОКУ: урок засвоєння нових знань (формування мовної і мовленнєвознавчої компетенцій)
Обладнання: підручник, таблиця “Ступені порівняння прислівників”, ілюстрація.
Внутрішньопредметні зв’язки:
Лексикологія і фразеологія:вислови з прислівниками у художньому стилі.
Культура мовлення і стилістика: правильне наголошування прислівників; використання прислівників як засобу підсилення виразності мовлення.
Текст (риторичний аспект): використання прислівників у текстах художнього стилю.
Ніколи не знецінюй себе. Може, у тебе не буде жодного доказу, що ти вартий більше, ніж про себе думаєш. Усі ми тчемо дуже великий гобелен неймовірної краси, якого ніколи не бачимо в цілості.
                                                 Бруно Ферреро


ХІД УРОКУ
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Емоційне налаштування на урок. Прослуховування притчі “Гобелен”
                                                         Гобелен
— Досить! Я більше не можу працювати! Вказівки, які дають мені, беззмістовні! Я працював золотою ниткою, а тут мені кажуть зав’язати її й відтяти…


— Сину, — сказав спокійно старий монах, — ти не бачиш цього гобелена так, як потрібно його бачити. Ти працюєш з виворітного боку і тільки з одним фрагментом.
І повів його показати роботу з лицьового боку.
Молодий монах остовпів. Він працював над дуже красивим гобеленом — «Поклоніння трьох царів», а його нитка творила частину німба навколо голови Божого Дитятка.
Навіть якщо зараз немає результату — продовжуй ткати.
Краса твориться з виворітного боку.
Словникова робота.
ГОБЕЛЕ́Н  (фр. gobelin) — один із різновидів декоративно-ужиткового мистецтва, стінний безворсовий килим із сюжетною або орнаментною композицією, витканий вручну перехресним переплетенням ниток
  • Рада вас бачити. Бажаю, щоб на сьогоднішньому уроці кожен з вас гарно попрацював - тоді результат буде позитивний. Хочу. щоб ту золоту ниточку, яку ви отримуєте на уроці - знання, успішно використали на практиці. Тоді неодмінно у всіх  вийде гарний гобелен, зітканий зі знань, умінь та навичок.  Пропоную розгадати кожній малій групі мовознавчий ребус, який розкриє таємниці теми уроку.
    

14 черв. 2016 р.

Література для читання влітку 5клас

Українська література
1.Народні легенди «Про створення землі», «Чому буває сумне сонне», «Про зоряний Віз», «Про вогонь», «Звідки взявся вогонь у кремені?», «Гостина місяців», «Чому пес живе коло людини?».
2.Народні легенди (додатково) «Сестра орлів», «Хто комусь щось дає,то все для себе», «Сила рідної землі», «Підступність цариці Катерини», «Бенкет хижаків», «Провчив».
3.Народні казки: «Про правду і кривду», «Летючий корабель», «Про жар-птицю та вовка», «Красний Іванко і закляте місто».
4.Народні казки (додатково): «Яйце райце», «Три бажання», «Як Івана-баштанника зробила царевичем», «Чому море солоне?», «Іван вітер», «Цар Лев», «Золотий черевичок», «Про бідного парубка і царівну».
5.Іван Франко «Фарбований лис».
6.Василь Королів-Старий «Потерчата», «Хуха  Моховинка».
7.Василь Королів-Старий (додатково) «Нечиста сила», «Мавка Вербинка», «Дідько», «Рибалчина Русалонька».
8.Василь Симоненко «Цар Плаксій та Лоскотон».
9.Василь Симоненко (додатково) «Подорож у країну Навпаки».
10.Анатолій Дімаров «Блакитна дитина», «Про хлопчика, який не хотів їсти», «Друга планета».
11.Леонід Глібов. Віршовані загадки.
12.Літописні оповідання «Про заснування Києва», «Про князя Олега», «Про княгиню Ольгу», «Про хрещення Русі князем Володимиром».
13.Олександр Олесь «Княжа Україна».
14.Антін Лотоцький «Михайло Семиліток».
15.Народні перекази «Про запорожців», «Ой Морозе-Морозенку», «Олекса Довбуш», «Про Богдана Хмельницького».
16.Іван Нечуй-Левицький «Запорожці».
17.Костянтина Малицька «Соловей».
18.Олена Пчілка «Сосонка.Увінчаний співець».
19.Григір Тютюнник «Дивак».
20.Микола Вінграновський «Гусенятко».
21.Василь Земляк «Тихоня».
22.Євген Гуцало «Лось»

6 черв. 2016 р.

Тести на основі Google forms+Flubaroo

Тести на основі Google forms+Flubaroo



Результат пошуку зображень за запитом "flubaroo"

 Flubaroo - доповнення до Форм Google для перевірки тестів.Це безкоштовний інструмент, який працює спільно з Формами Google, який дозволяє 
перевірити відповіді учнів на запитання тесту отримати звіт і аналіз успішності по кожному учню: 
кількість правильних відповідей,% 
правильних відповідей на які запитання було надано правильні / неправильні відповіді отримати звіт по кожному питанню: 
 % правильних відповідей учнів спеціальним чином виділені питання, на які найменше дано правильних відповідей відправити учням оцінки з їх результатами тесту і ключем до тесту.
                                        

Практична робота      

Результати практичної роботи


Послідовність дій по використанню інструменту Flubaroo

    
Створити тест в Формах Google (можна використовувати вже готовий тест, створений раніше)
    
Відкрити активну форму тесту і дати правильні відповіді на питання тесту (можна при вказівці ПІБ написати, наприклад, Правильні Відповіді або щось подібне, щоб цей рядок виділялася потім в таблиці відповідей).
    
Розіслати тест для виконання учнями (або виконати в класі)
    
Відкрити таблицю з результатами тесту
    
Перейменувати Лист1 в Роботи учнів

  Відкрити в командній стрічці "Доповнення", завантажити доповнення і знайти серед   запропонованих Flubaroo.
Встановити додаток, виконуючи інструкції. 
Після встановлення в стрічці меню  буде команда Flubaroo.Результат пошуку зображень за запитом "flubaroo"
Далі читати тут

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)