Завдання
І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади
з української мови та літератури
2016/2017 н. р.
8 клас
І. Запишіть слова, знявши риску чи вставивши, де треба, пропущені букви.
4 б
З/під/брови, бе...ахис..ний, ро...доріж...я, під...аш...я, с/про/соння, з/поміж/приятелів, з/початку/розповіді, с/початку, пр...вабл...вий, пр...гл...бокий, пр...пущ...н...я, з/не/нацька.
ІІ. І. Запишіть речення, розставивши пропущені розділові знаки. Зробіть повний синтаксичний розбір (підкресліть члени речення, надпишіть над ними частини мови, дайте характеристику всій конструкції). 8 б.
ІІІ. Поставте подані іменники в родовому, давальному та орудному відмінках. 6 б
Ярослав, Кавказ, дно, корабель, мати, верф.
ІV. Випишіть слова в три колонки залежно від написання: 1) окремо; 2) разом; 3) через дефіс. 6 б.
Написав(би), немов(би), як(небудь), (чи)мало, (що) разу, казна (що), надумав(таки), все (ж), тільки(що).
Українська література
І. Написати твір-роздум (2 стор.) за вивченими біографією та творами Марусі Чурай на тему «Добра слава про обдаровану людину живе у віках»
12 б.
ІІ.Дати відповіді на запитання, дотримуючись чіткості й лаконічності у висловлюваннях:
1. Чим козацькі пісні відрізняються від історичних пісень? Зазначити не менше 3 відмінностей.
2. Назвати двоскладові та трискладові віршові розміри. Навести приклад одного з них. 4 б.
Всього: 40 б.
Немає коментарів:
Дописати коментар