Сторінки

21 квіт. 2018 р.

Методичний прийом «Читання із маркуванням тексту»

Пов’язане зображенняЦей прийом — системна розмітка текста під час читання та обдумування, що дозволяє значно активізувати процес сприйняття інформації та підвищити його ефективність. Він допомагає не просто усвідомлювати текст, а виділяти в ньому відоме/невідоме/цікаве, таким чином «сортувати» інформацію. Провівши маркування, учні позначають, наприклад, • знаком «+» – що вже їм відомо; • знаком «–» – що їм невідомо/або суперечить їхнім уявленням; • знаком «!» – що їм цікаво/неочікувано; • знаком «?» – що незрозуміло або про що б вони хотіли дізнатися більше. На практиці таке читання вимагає від учнів активного та уважного ставлення до інформації. Як буває часто, учні незрозуміле просто пропускають, а такий підхід до читання та визначення маркувального знаку запитання зобов’язує їх з’ясувати невідоме

Немає коментарів:

Дописати коментар