Цей прийом — системна розмітка текста під час читання та
обдумування, що дозволяє значно активізувати процес сприйняття
інформації та підвищити його ефективність. Він допомагає не просто
усвідомлювати текст, а виділяти в ньому відоме/невідоме/цікаве, таким
чином «сортувати» інформацію.
Провівши маркування, учні позначають, наприклад,
• знаком «+» – що вже їм відомо;
• знаком «–» – що їм невідомо/або суперечить їхнім уявленням;
• знаком «!» – що їм цікаво/неочікувано;
• знаком «?» – що незрозуміло або про що б вони хотіли дізнатися
більше.
На практиці таке читання вимагає від учнів активного та уважного
ставлення до інформації. Як буває часто, учні незрозуміле просто
пропускають, а такий підхід до читання та визначення маркувального знаку
запитання зобов’язує їх з’ясувати невідоме
Немає коментарів:
Дописати коментар