Ви, можливо, подумаєте, що це не сторінка сайту словесника, а сайт вчителя-фізика. Я вас мушу переконати у зворотньому: я не фізик, просто мене розірвала цікавість. Прочитала сьогодні урок однієї колежанки, яка використала на уроці метод "броунівський рух". Зацікавилась. Потрібно, думаю, переглянути , що воно таке. Цікаво ж!
Прочитавши деякі нотатки про цей термін, я зрозуміла одне- цей метод унікальний, бо головна його ознака - невпинний рух за будь-яких обставин. Тобто: отримуючи якусь інфорацію, ти виконуєш певну місію: передаєш цю інформацію свому однокласнику чи сусіду по парті. Користь? Допоки виконуєш спільну місію - то будеш мати цінний багаж- знання. Зробімо висновок: під лежачий камінь вода не тече, рухаймося, розвиваймося, читаймо та ділімося цікавою та унікальною інформацією.
Щиро Ваша Наталія Немировська.
А тепер інформація з нета:Метод «Броунівський рух»
Цей метод дозволяє кожному учневі виступити в «ролі вчителя», передаючи свої знання однокласникам. Використання «броунівського руху» дає можливість багаторазового повторення одним учнем «своєї частини навчального матеріалу», ознайомлення з іншими й систематизації загальної картини теми.
Організація роботи має такі особливості:
- кожний учень повинен отримати свій «навчальний блок» із теми (абзац тексту на окремому листочку, окреме запитання чи завдання);
- протягом декількох хвилин учні читають інформацію. Важливо переконатися, чи розуміють вони прочитане;
- слід запропонувати їм ходити по класу і знайомити зі своєю інформацією інших однокласників;
- учень може одночасно спілкуватися тільки з однією особою.
- Завдання полягає в тому, щоб поділитися своїми знаннями й самому отримати інформацію від іншого учня. Упродовж відведеного часу треба забезпечити спілкування кожного учня з максимальною кількістю інших учнів для отримання якомога повнішої інформації з теми.
Після того, як учні завершать цю вправу, потрібно запропонувати їм відтворити отриману інформацію. Учитель аналізує та узагальнює отримані ними знання. Відповіді можуть записуватись на дошці.



Немає коментарів:
Дописати коментар