І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

20 лист. 2016 р.

Контрольна робота за темою: “Словотвір. Орфографія” 6-Б клас

Контрольна робота за темою: “Словотвір. Орфографія” 6-Б клас  І варіант
  1. Словотвір - це розділ науки про мову , що вивчає
а) звуки мовлення;
б) словосполучення і речення;
в) способи творення слів;
г)  частини мови.  ( 1 б.)
     2. Доберіть до поданого слова спільнокореневі слова ( 2-3 слова). З одним зі слів скласти речення. (1 б.)
Степ -
      3. Записати подані слова в три колонки залежно від способу творення:

Префіксальний
Суфіксальний
Префіксально-суфіксальний
Прабатьківський,  лісочок, зігнути, праліс, матуся, долинка, підвіконня, школяр, завеликий,  підосичник. ( 2 б.)

     4. Установіть відповідність між словом та способом утворення слова. ( Кожна пара - 0.5 б.)

  1. Корінець
а) основоскладання
      2. Приклеїти
б) безафіксний
      3. Чорнозем
в) префіксальний
      4. Блакить
г) суфіксальний

д) префіксально-суфіксальний

      5. Розібрати за будовою  слово, вказати спосіб творення (1 б.).
Підзвітний.
      6. Від кожної пари слів утворити складні слова. Одне складне слово увести в речення. ( 1.5 б.)
Зразок:  лісова смуга - лісосмуга.
Товста, шкіра-
Газ, проводити -
Кисіль, подібний-
      7. Словниковий диктант
Записати подані слова, вставляючи пропущені літери.  (1. 5 б.)
Кавка..ький, пів..Києва, пів..аркуша, стале..вар, коза..ький, пів..яблука,  мовно...літературний, жовто..гарячий, пів...острів, жовто..блакитний.
      8. Складіть речення зі складноскороченим словом ( це слово підкресліть). ( 1 б.)
      9. Правильно записано слово в рядку:
      а) парижський;
      б) празький;
      в)  гаагський;
      г)   казаський.  ( 1 б.)
Контрольна робота за темою: “Словотвір. Орфографія” 6-Б клас   ІІ варіант
1 . Похідні слова є в рядку:
а) вода, роса;
б) слово, школа;
в) дідусь, школяр;
г)  ліс, учень.  ( 1 б.)
     2. Доберіть до поданого слова спільнокореневі слова ( 2-3 слова). З одним зі слів скласти речення. (1 б.)
Мова -
      3. Записати подані слова в три колонки залежно від способу творення:

Префіксальний
Суфіксальний
Префіксально-суфіксальний
Прадідівський,  грибочок, хмаринка, невеликий, матуся, доріжка, прихлопнути, підсвічник,  радісний, прекрасний ( 2 б.)
     4. Установіть відповідність між словом та способом утворення слова. ( Кожна пара - 0.5 б.)

  1. Зимівля
а) основоскладання
      2. Живопис
б) безафіксний
      3. Заїхати
в) префіксальний
      4. Піднебесся
г) суфіксальний

д) префіксально-суфіксальний

      5. Розібрати за будовою  слово, вказати спосіб творення (1 б.).
Водичка -
      6. Від кожної пари слів утворити складні слова. Одне складне слово увести в речення. ( 1.5 б.)
Зразок:  лісова смуга - лісосмуга.
Блакитні, очі-
Знати, мова  -
чорний, чуб -
      7. Словниковий диктант
Записати подані слова, вставляючи пропущені літери.  (1. 5 б.)
Каза..кий, пів...Гайсина, пів..відра,  рожево..білий, туре..кий, коза..тво, пів..їдальні, пів..міста, військово..полонений, товари..кий.
      8. Складіть речення зі складноскороченим словом ( це слово підкресліть). ( 1 б.)
      9. Правильно записано слово в рядку:
      а) гаазький;
      б) пражський;
      в)  калмикський;
      г)   казаський.  ( 1 б.)


Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)