І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

19 лист. 2016 р.

- Самотність - це страшно. Це почуття не можна передати словами. Воно схоже на бездонний океан. Або на космічний простір, коли мчиш і знаєш, що попереду все така ж нескінченність. Світлана Талан "Коли ти поруч"

Георгій Арсентійович явно занервував, і Даша знову насторожилася.

– Дізнавшись про вас, я відразу ж приїхав сюди, але мені сказали, що ви на лікарняному, – раптово швидко заговорив Георгій Арсентійович, ніби боячись, що не встигне сказати щось дуже важливе. Не встигне або вже не зможе. – Тепер я мушу сказати вам найголовніше… Справа в тому, що в Антона був… у нього… він був хворий на СНІД. Зачекайте! Мовчіть і не перебивайте мене! Мені дуже важко про це говорити, але я хвилююся за вас. Вам треба здати аналізи на СНІД, і чим швидше, тим краще. Я хочу переконатися, що ви через кров не заразилися…Читати далі тут



Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)