І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

27 серп. 2016 р.

Оцінювання результатів мовленнєвої діяльності. Аудіювання (слухання - розуміння )


                1. Перевіряється здатність учня  сприймати на слух незнайоме за змістом висловлювання  із одного прослуховування:
а) розуміти:
-         мету висловлювання;
-         фактичний зміст;
-         причинно-наслідкові зв’язки;
-         тему і основну думку висловлювання;
-         виражально-зображувальні засоби прослуханого твору;
б) давати оцінку прослуханому.
Перевірка аудіювання учнів здійснюється фронтально за одним із   варіантів.
Варіант перший: учитель читає один раз незнайомий учням текст, а потім пропонує серію запитань з варіантами відповідей. Школярі повинні мовчки вислухати кожне запитання, варіанти відповідей до нього, вибрати один із варіантів і записати лише його номер поряд із номером запитання: (наприклад, 1.3, де цифра «1» – номер запитання, а цифра «3» – номер обраної відповіді).
Варіант другий: учні одержуть видрукувані запитання та варіанти відповідей на них і відзначають галочкою правильний з їхнього погляду варіант.
У п’ятому класі учням пропонуються 6 запитань з чотирма варіантами відповідей, 6-12 класах - ­12 запитань з чотирма варіантами відповідей.
Для  одержання достовірних  результатів тестування кількість варіантів відповідей на тестове завдання не повинна бути меншою від чотирьох. Запитання мають торкатися всіх зазначених вище характеристик висловлювання і розташовуватися в порядку наростання їх складності.
2. Матеріал для контрольного завдання: зв'язне висловлювання (текст) добирається відповідно до вимог програми для кожного класу.
Обсяг тексту (і відповідно тривалість звучання) орієнтовно визначається так:

Клас

Обсяг та час звучання текстів, що належать до
художнього стилю
інших стилів
5-й
400-500 слів
4-5 хвилин
300-400 слів
3-4 хвилин
6-й
500-600
5-6
400-500
4-5
7-й
600-700
6-7
500-600
5-6
8-й
700-800
7-8
600-700
6-7
9-й
800-900
8-9
700-800
7-8
10-й
900-1000
9-10
800-900
8-9
11-й
1000-1100
10-11
900-1000
9-10
12-й
1100-1200
11-12
1000-1100
10-11

3. Одиниця контролю: відповідi учнів на запитання за прослуханим текстом, одержані в результаті виконання тестових завдань.
4.Оцінювання.
Правильна відповідь на кожне із 6 запитань оцінюється двома балами, кожне із 12 запитань оцінюється одним балом. Оцінювання здійснюється з огляду на те, що за цей вид діяльності учень може одержати від 1 балу (за сумлінну роботу, яка ще не дала належного результату) до 12 балів (за бездоганно виконану роботу). У тому разі, коли учень з певних причин не виконав завдання, він має пройти перевірку додатково, щоб одержати відповідний бал.

Цікаво буде переглянути
1 день тому ... Рівні навчальних досягнень. Бали. Загальні критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. I. Початковий. 1. Учень (учениця) розрізняє ...
natalianemirovska.blogspot.com
27 квіт. 2016 ... Критерії оцінювання завдання з розгорнутою відповіддю (власного висловлення) з української мови.За виконання відкритого тестового ...
natalianemirovska.blogspot.com

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)