І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

2 трав. 2017 р.

За кілька тижнів до ЗНО. Тест №2

Тренувальні тести до ЗНО  №2
  1. Установіть відповідність між фразеологізмом та його значенням.
Приклад
Значення
  1. баламутити світом
а.дуже хвилює, турбує, дошкуляє
2.баламутити голову
б. порушувати звичайний уклад життя
3.до живця проймає
в. підбурювати на погані вчинки
4.ні за цапову душу
г. зневажливо

д.даремно
  1. Установіть відповідність між словом та його способом творення.
Приклад
Значення
  1. Безлад
а .перехід однієї частини мови в іншу
2.як-небудь
б.постфіксальний
3. колискова
в.основоскладання
4. малодосвідчений
г.безафіксний

д.суфіксальний
  1. Установіть відповідність між героями одного твору.
  1. Наталка Полтавка
а .тьотя Мотя
2. Мина Мазайло
б. Еней
3. Анхіз
в. виборний
4. Тетяна Запорожець
г.Наталка Сірко

д. Василь Кравчина
  1. Установіть відповідність між словом та його способом вираження. (цифра позначає наступне слово). Стала 1)наближатися  2)година  3)вирушати в дорогу 4) до Вербівки.
Приклад
член речення
  1. наближатися
а .обставина
2. година
б. іменна частина присудка
3. вирушати
в. підмет
4. до Вербівки
г.означення

д. допоміжна частина складеного дієслівного  присудка
  1. Установіть відповідність між словом та частиною мови (цифра позначає наступне слово).  1)Я тільки 2)тепер побачив село — 3)нужденну купку солом'яних 4)стріх (М. Коцюоинський).
Приклад
Значення
  1. я
а . іменник
2.тепер
б.дієприкметник
3. нужденну
в. прикметник
4. стріх
г. прислівник

д. займенник
  1. Установіть відповідність між односкладними реченнями та їхніми видами.
Речення
Характеристика
1.З нудного себе знову вислизаю, як равлик із палаючої хати (І. Малкович)
а . означено-особове  
2.Чужого не хочу, свого не дам (Нар. тв.)
б.неозначено-особове
3. Вас же по-людськи просять не заважати.
в.узагальнено-особове
4. Багато людей врятовано.
г.безособове    

д. двоскладне просте.
  1. Помилку в написанні особових закінчень дієслів допущено в рядку
Апрочитаєте, змелете   Бстворимо, розв’яжемо  Врозгорнемо, клеєте Гкричите, полють  Дскажемо, напишемо
  1. Визначте, який вид підрядного відповідає кожному фрагментові складного речення.
Вид підрядного речення
Фрагмент речення
1.означальне
А Це був такий день, що ...
2.допустове
Б Там, де …, листя було прозоре.
3. з’ясувальне
В Погода стояла сонячна, так що ...
4. наслідкове
Г Упав додолу перший лист, хоча …  

Д Здавалося хлопцю, що ...


  1. Приєднайте до частини «Лелеки повернулися до рідного гнізда…» запропоновані варіанти та з’ясуйте тип кожного з утворених речень.
Варіант завершення речення
Тип речення
1… як заструменіли весняні ручаї.
А просте з відокремленими членами
2… і заходилися його лагодити.
Б складнопідрядне
3… і враз ожила простора садиба.
В  просте з однорідними членами
4… перелетівши сині моря.
Г складносурядне

Д  складне безсполучникове


  1. Установіть відповідність між назвою твору та історичним тлом, на якому розгортаються його події.
Твір
Події
1«Україна в огні»
А Громадянська війна (1917-1921 рр.)
2«Гайдамаки»
Б Друга світова війна (1939-1945 рр.)
3«Чорна рада»
В  Голодомор
4«Я (Романтика)»
Г Коліївщина (1768 р.)

Д Руїна (1657-1687 рр.)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)