І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

21 лют. 2018 р.

Як отримати від учнів якісний зворотний зв’язок, щоб дізнатися, що вдається їм добре, а що потребує додаткових пояснень?

 Стандартне опитування не завжди може бути ефективним. Тоді на допомогу прийдуть креативні фідбеки (від англ. feedback — зворотний зв’язок). Вони перетворюють процес оцінювання на частину навчального процесу та втягують школярів у конструктивний діалог.

«Піца»

Для кого? Молодша та середня школа.
Намалюйте на ватмані чи дошці коло. Розділіть його на чотири частини-сектори. Зверху кожного «шматочка» цієї імпровізованої «піци» напишіть твердження: «Мені зрозуміло все, про що говорив учитель», «Мені було цікаво на цьому уроці», «Інформація була новою для мене», «Мені подобається тут і я чекаю наступних уроків/занять».
Тепер запропонуйте кожному учню поставити чотири цятки — біля кожного твердження. Поясніть їм, що чим ближче цятка до середини «піци», тим більше вони згодні з твердженням.
Навіщо?
Такий фідбек займає зовсім небагато часу (2-5 хвилин), проте дасть вам загальний зріз знань і вражень класу. Завдання такого типу не викликають внутрішнього супротиву в дітей. Адже не вимагають ніяких надзусиль: поставити цятку — це нескладно та швидко.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)