І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

2 серп. 2016 р.

Цікаво про "броунівський рух"

Ви, можливо, подумаєте, що це не сторінка сайту словесника, а сайт вчителя-фізика. Я вас мушу переконати у зворотньому: я не фізик, просто мене розірвала цікавість. Прочитала сьогодні урок однієї колежанки, яка використала на уроці метод "броунівський рух". Зацікавилась. Потрібно, думаю, переглянути , що воно таке. Цікаво ж!

Прочитавши деякі  нотатки про цей термін, я зрозуміла одне- цей метод унікальний, бо головна його ознака - невпинний рух за будь-яких обставин. Тобто: отримуючи якусь інфорацію, ти виконуєш певну місію: передаєш цю інформацію свому однокласнику чи сусіду по парті. Користь? Допоки виконуєш  спільну місію - то будеш мати  цінний багаж- знання. Зробімо висновок: під лежачий камінь вода не тече, рухаймося, розвиваймося, читаймо та ділімося цікавою та унікальною інформацією. 

               Щиро Ваша Наталія Немировська. 

А тепер інформація з нета:Метод «Броунівський рух»
Цей метод дозволяє кожному учневі виступити в «ролі вчителя», передаючи свої знання однокласникам. Використання «броунівського руху» дає можливість багаторазового повторення одним учнем «своєї частини навчального матеріалу», ознайомлення з іншими й систематизації загальної картини теми.
Організація роботи має такі особливості:
  • кожний учень повинен отримати свій «навчальний блок» із теми (абзац тексту на окремому листочку, окреме запитання чи завдання);
  • протягом декількох хвилин учні читають інформацію. Важливо переконатися, чи розуміють вони прочитане;
  • слід запропонувати їм ходити по класу і знайомити зі своєю інформацією інших однокласників;
  • учень може одночасно спілкуватися тільки з однією особою.
  •  Завдання полягає в тому, щоб поділитися своїми знаннями й самому отримати інформацію від іншого учня. Упродовж відведеного часу треба забезпечити спілкування кожного учня з максимальною кількістю інших учнів для отримання якомога повнішої інформації з теми.
Після того, як учні завершать цю вправу, потрібно запропонувати їм відтворити отриману інформацію. Учитель аналізує та узагальнює отримані ними знання. Відповіді можуть записуватись на дошці.


Як вибрати корисну навчальну іграшкуПоради батькам про важливі аспекти, які треба враховувати при виборі корисних іграшок
Як розвивати в дітей творчі здібностіСім порад батькам про створення умов, які допоможуть розвитку творчих здібностей дітей
Як навчити дитину гнучкості мисленняПослідовні етапи роботи з ходом думок, яких батьки можуть навчити своїх дітей

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)