І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

24 вер. 2016 р.

Школа чекає на гостей!

Нехай усіх єднає  наша пісня голосна,
цей спів почують села і міста.
Для нас дітей, батьків і для учителів
4 школа -  краща на землі.
    “Гімн школи”
Ав.: Лазаренко Д.І. та Лазаренко О.Є.
 Коли багрянцем вкриються дерева, шкільне подвір’я  розтривожиться від голосів своїх вихованців - теперішніх та колишніх. На початку жовтня моя рідна школа святкуватиме день свого народження - славний 80-літній ювілей. Ти, школо,   йшла тернистою дорогою часу: війна, роки перебудови, роки становлення Незалежної України -  і увібрала в себе тільки найкраще, найсвітліше, що було: доброту, духовну красу, щиру дружбу, жагу до знань і віру в майбутнє.
  Слова не розкажуть про музику наших сердець, про ті дивні почуття, що охоплюють нас при одному спогаді про шкільні щасливі роки. Школо, рідна моя школо! У твоїх долонях до цих пір живе наше дитинство, наша дитинна юність, наш мережаний білосніжно-перлинний вальс.


На скрижалях шкільної історії, як у німому кіно, перегорнуться сторінки  та знову оживуть щасливі та кумедні моменти нашого дитинства. Я вдячна своїм батькам, що навчалася саме у моїй - четвертій школі. Мабуть, це зумовлено тим, що мій батько Подольський Віктор Миколайович також здобував освіту у стінах НАШОЇ школи. Він був випускником у 1967 році. Зі словами вдячності розповідав про своїх вчителів та наставників: Сироту Б.Б., Ластовку М.Ф.,  Матзенко А.О. Я у свою чергу зі словами щирої вдячності та шаноби хочу згадати усіх своїх вчителів, бо у нас не було поняття “погані уроки” чи “погані  вчителі”. Учитель ж бо для нас - це Людина з великої літери, яка несе натхнення, творчість, світло, знання. Хочеться подякувати своїй мамі Ользі Василівні - саме її я вважаю своєю першою наставницею та порадницею. Багато гарних та теплих слів варто сказати своїм вчителям за професіоналізм, за науку, окрилення: першій вчительці Мінченко З.П., класному керівнику Хоменко О.І., Єван Н.С., Фарафон Т.В., Верховод Р.В., Столяренко Л.П. та іншим прекрасним та творчим педагогам. Паростки мудрості, досвіду, знань проросли у моєму серці прагненням стати вчителем.
  Так розпорядилася доля, що я прийшла працювати вчителем української мови та літератури саме до своєї школи. Тому, безперечно, коли мої дівчатка Надія та Анастасія мали йти до школи, у мене не було жодних сумнівів - це має бути моя рідна школа, зі своїми славними традиціями. Хочеться подякувати першій вчительці Юрченко Наталії Володимирівні, класному керівнику Бладиці Оксані Омелянівні, вчителям Костенко Ользі Віталіївні, Тихонюк Валентині Володимирівні, Мигидюк Галині Юріївні, Сташко Інні Василівні та ін.
Щемливо-ніжні  почуття огортають мою душу, коли я згадую своїх випускників 2007 та 2014 рр. Дорогі мої діти, пам'ятаю  наші перші уроки, виховні години, екскурсії, а також ваші злети та негаразди, ваші перемоги та “вибрики”. Я вчила вас жити, працювати, відпочивати дружнім класним колективом. Виховувала на одвічних моральних цінностях: доброті, любові, совісті, честі.
  Ми, випускники та вчителі, пишаємось тим, що в нашому педагогічному колективі працюють багато вчителів, які становлять “золотий” фонд учительства: учитель історії та правознавства Фарафон Т.В. - нагороджена медаллю А.С.Макаренка, вчитель Столяренко Л.П. та вчитель трудового навчання Крючек О.М. нагороджені нагрудним знаком “Василь Сухомлинський”, вчитель історії Боровий Г,І. - нагрудним знаком “Відмінник освіти України”, переможці обласного конкурсу “Учитель року”: вч. географії Сташко І.В., вч. історії Романюк О.М., вч. фізичної культури Стародуб О.В., вч. математики Костенко О.В., вч. фізики Андрієнко Н.Р. Наша школа пишається тим, що у 2016 році вч. математики Костенко О.В. визнано переможцем Всеукраїнського конкурсу “Учитель року - 2016”.
Нехай минають роки, десятиріччя та все одно серцем ми завжди повертаємось сюди, тому що кожен залишив тут частинку себе. Тож дякуємо тобі, школо, за все!
На правах випускниці та вчителя я запрошую Вас, дорогі наші випускники та вчителі, на святкову зустріч, приурочену 80-річному ювілею нашої рідної школи. Раді вас бачити 1 жовтня 2016 року на території закладу. Реєстрація гостей розпочнеться о 13.30
 З повагою, вчитель української мови та літератури Наталія Немировська.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)