І возвеличимо на диво І розум наш, і наш язик... (Т. Шевченко)

16 лип. 2018 р.

Невеличкий нарис Важливо)

Важливо


Що є важливим для настільки, щоб  забути

про усе і кинутися стрімголов у круговерть переживань та почуттів?
Що? Я часто про це думаю. Діти, онуки - то сенс життя жінки-матері,
її  сила та слабкість, її крила і страх, її віра та біль, її = точно її безмежжя
почуттів, таких прозоро-ясних та світлих. То мій сенс.
Важливо. Дуже. Помічати те, що помічають ваші діти, радіти їхнім
 успіхам, підтримувати завжди і в усьому. Стати веселкою для них,
ковтком повітря у спекотну днину.
Важливо. Знайти мить, яка буде належати не просто зошитам та
планам, вебінарам та тестам, а ЇМ, бо вони в нас одні.
Важливо. Чути та бачити… Я нещодавно помітила, як внученятко,
моє Марк, якому лишень 1 рік та 7 місяців, трепетно обіймає  стовбур

старого, аж сивого, дерева, кора якого відживає останні днини і

осипається , коли її торкаєшся. . А моє дитятко вушко приставляє
до цього колись могутнього дуба, який бачив ще  забавки моїх дітей, а ,
можливо, і мої. Учімося в дітей цього нічим незамінного відчуття,
учімося в них - СПРАВЖНОСТІ!
Важливо. Кожна мить , кожний день. І посмішка, і потиск руки,
і віра в когось.
Діти. Недоспані ночі. Розлука. Літо. Море. Теплий пісок. Обійми.
Важливо. У розаїтті  3-G спокус не загубити своє “Я”.
Не втратити себе. Не пропустити  ВАЖЛИВОГО!
Важливо)

З повагою Наталія Немировська)

Немає коментарів:

Дописати коментар

Контактна форма

Назва

Електронна пошта *

Повідомлення *

СловОпис

Усе - під рукою)

Українська література - в кіно)